2023/2024Published Paper: Despair and Alienation in T. S. Eliots and Adonis Poetry: A Comparative StudyBassma Basheer Nomas AljanabiDespair and Alienation in T. S. Eliots and Adonis Poetry: A Comparative Study Theory and Practice in Language Studies, Vol. 14, No. 6, pp. 1605-1613, June 2024. Estrategias tecnológicas innovadoras para la enseñanza del inglesEvelyn Carolina Macias SilvaAnalisis del discurso en la enseñanza del ingles como lengua extranjera"Evelyn Carolina Macias SilvaMigration Letters.Hasan Ali HusseinThe research was published in the British Journal, the name of the journal is MIGRATION LETTERS, and the title of the research is:Reflecting Racism and Police Brutality in Tochi Onyebuchis riot baby. Capítulo libro Dykinson S.L. enseñanzaRepensar la innovación en el aula: otras formas de enseñanzaJudit Campo CigüenzaEl capítulo de libro titulado: "A glimpse at the teaching-learning of English as a foreign language in Spanish universities through e-learning", del autor/a, Judit Campo Cigüenza, se encuentra incluido en la publicación: "Repensar la innovación en el aula: otras formas de enseñanza", con ISBN reservado "978-84-1170-931-6". A Hint of Summery Goodness of Green GrassLucía Sanz ValdiviesoLópez-Arroyo, Belén, and Lucía Sanz-Valdivieso. (2024). A Hint of the Summery Goodness of Green Grass: A Look at English Descriptors in Tasting Notes. Revista de lingüística y lenguas aplicadas 19. 123. https://doi.org/10.4995/rlyla.2024.20213 EISSN 1886-6298 Integrative review of writing assistance toolsLucía Sanz ValdiviesoSanz-Valdivieso, L. (2024). Technology-powered multilingual professional and technical writing: An integrative literature review of landmark and the latest writing assistance tools. IEEE Transactions on Professional Communication, Special Issue Building Bridges Between Technical and Professional Communication and Translation Studies. Accepted in press. Analisis del discurso en la enseñanza del ingles como lengua extranjeraMarco Antonio Aquino RojasEstrategias tecnológicas innovadoras para la enseñanza del inglesMarco Antonio Aquino RojasFrom the closet to the stars. Metaphoric construals of gender identity in tumblr. A case studyMaría del Alba Roldán GarcíaFilardo-Llamas, Laura y Roldán-García, Alba. (2024). From the closet to the stars. Metaphoric construals of gender identity in tumblr. A case study. En Romano, Manuela. "Metaphor in Socio-Political Contexts: Current Crises". Berlin: De Gruyter Mouton, 2024, pp. 51-79. ISBN: 9783111001364. Disponible en: https://doi.org/10.1515/9783111001364-003 Metaphorical conceptualizations: A magnifying glass on culture(s)María del Alba Roldán GarcíaRoldán-García, Alba. Review of U. Schröder, M. Mendes de Oliveira & A. M. Tenuta (eds.).Metaphorical conceptualizations: A magnifying glass on culture(s). En: "International Journal of Language and Culture", 2024, pp. 1-4. DOI: https://doi.org/10.1075/ijolc.00061.rol aceptación de artículo para su publicación en el SEDERI Yearbook de 2024Rebeca Martín Mozo2022/2023Submitted Article to the Jordan Journal of Modern Languages and LiteratureBassma Basheer Nomas AljanabiInitial Copyright Agreement for a submitted paper. Publicación del artículo científico en coautoría "When teaching works and time helps: Noun modification in L2 English school children"Eduardo Gomez GarzaranPublicación revista Open Linguistics, editorial De Gruyter. Autores: Raquel Fernández Fuertes, Eduardo Gómez Garzarán, Sonja Mujcinovic e Iban Mañas Navarrete. Página web: https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/opli-2022-0219/html Estrategias de discurso en el aprendizaje del idioma inglés a través de la tecnologíaEvelyn Carolina Macias SilvaThe Study of the Psychology of the English Language: A Multidisciplinary ApproachEvelyn Carolina Macias SilvaPotential of multimedia resources for English vocabulary improvementEvelyn Carolina Macias SilvaEl método comunicativo (CLT) en la enseñanza del inglés como idioma extranjero (EFL): Una experiencia de las clases online en EcuadorEvelyn Carolina Macias SilvaENGLISH LANGUAGE TEACHING AND LEARNING TECHNIQUES APPLIED TO HIGHER EDUCATION STUDENTS: IN THE AGE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCEEvelyn Carolina Macias SilvaPublicación capítulo de libro Dykinson. ISBN: 978-84-1122-462-8Judit Campo CigüenzaCapítulo: A didactic experience in the English classroom to address the feeling of isolation in virtual learning environment. https://www.dykinson.com/libros/el-uso-de-las-tecnologias-de-la-informacion-y-la-comunicacion-en-el-aula-universitaria-como-consecuencia-del-coronavirus/9788411224628/ res militaris social science journalKamal Khazal Mohammdres militaris social science journal Google Translate vs. ChatGPT: Can non-language professionals trust them for specialized translation?Lucía Sanz ValdiviesoSanz-Valdivieso, L., & López Arroyo, B. (2023). Google Translate vs. ChatGPT: Can non-language professionals trust them for specialized translation? In C. Orăsan, G. Corpas Pastor, R. Mitkov & J. Monti (Eds.), International Conference on Human-Informed Translation and Interpreting Technology (HiT-IT 2023), pp. 97107. Naples, Italy, 7 9 July. https://doi.org/10.26615/issn.2683-0078.2023_008 Give it to her: Sexual agency and gendered patterns in erotica. Journal of Language and Sexuality 12(2)Lucía Sanz ValdiviesoSanz-Valdivieso, Lucía (2023). Give it to her: Sexual agency and gendered patterns in erotica. Journal of Language and Sexuality 12(2). https://doi.org/10.1075/jls.21020.san El método comunicativo (CLT) en la enseñanza del inglés como idioma extranjero (EFL): Una experiencia de las clases online en EcuadorMarco Antonio Aquino RojasPotential of multimedia resources for English vocabulary improvementMarco Antonio Aquino RojasENGLISH TEACHING AND THE USE OF ICT IN THE LEARNING PROCESS IN LATIN AMERICAMarco Antonio Aquino RojasEstrategias de discurso en el aprendizaje del idioma inglés a través de la tecnologíaMarco Antonio Aquino RojasPublicación de un capítulo en un libroPaula Granda MenéndezPublicación del capítulo They endured: Precarity, Vulnerability, and Resistance in the Works of Jesmyn Ward en el volumen editado con título Unhappy Beginnings: Narratives of Precarity, Failure, and Resistance in North American Texts (ISBN HB: 9781032526591; ISBN EB: 9781003407744), que se publicará en noviembre 2023 por la editorial Routledge (Taylor & Francis Group). Aceptación para publicación del capítulo Exploring grammatical gender acquisition in L2 Spanish: difficulties and didactic recommendations en A Multidisciplinary Approach to Applied Linguistics and Education: Building Knowledge in Foreign Language Teaching, Translation, Critical Discourse Analysis and Posthumanism.Tamara Gómez CarreroPublicación de capítulo «Does the ending matter? Revisiting the acquisition of L2 Spanish grammatical gender by gendered and ungendered L1 adults» en En torno al lenguaje: nuevas aportaciones al estudio lingüístico.Tamara Gómez Carrero2021/2022Letter of AccepanceKamal Khazal MohammdLetter of Accepance REVUE EUROPEENNE D'ETUDES MILITAIRES EUROPEAN JOURNAL OF MILITARY STUDIES Lettre of AcceptanceKamal Khazal MohammdREVUE EUROPEENNE D'ETUDES MILITAIRES EUROPEAN JOURNAL OF MILITARY STUDIES Tasting notes: A corpus-based study of olive oil and wine tasting discourse - IbericaLucía Sanz ValdiviesoLópez-Arroyo, Belén, and Lucía Sanz-Valdivieso. Tasting notes: A corpus-based study of olive oil and wine tasting discourse. En "Iberica" 43, 205-234. 2022. https://doi.org/10.17398/2340-2784.43.205 ISSN: 1139-7241 / e-ISSN: 2340-2784 The Phraseology of Wine and Olive Oil Tasting Notes: A Corpus Based Semantic AnalysisLucía Sanz ValdiviesoLópez Arroyo, B., & Sanz Valdivieso, L. (2021). The Phraseology of Wine and Olive Oil Tasting Notes: A Corpus Based Semantic Analysis. En Terminology, 2022. https://doi.org/10.1075/term.20035.lop On Describing Olive Oil Tasting Notes in EnglishLucía Sanz ValdiviesoSanz Valdivieso, L. & López Arroyo, B. (2020) On Describing Olive Oil Tasting Notes in English. Fachsprache. Journal of Professional and Scientific Communication 42.12: 2745. https://doi.org/10.24989/fs.v42i1-2 Tasting notes: A corpus-based study of olive oil and wine tasting discourse - IbericaLucía Sanz ValdiviesoLópez-Arroyo, Belén, and Lucía Sanz-Valdivieso. Tasting notes: A corpus-based study of olive oil and wine tasting discourse. En "Iberica" 43, 205-234. 2022. https://doi.org/10.17398/2340-2784.43.205 ISSN: 1139-7241 / e-ISSN: 2340-2784 Publicación del capítulo "Un hambre del alma. Precariedad emocional en Cosas que dejé en La Habana" en el volumen CINE Y HOSPITALIDAD: NARRATIVAS VISUALES DEL OTRO. MATERIALES DE ARTE Y ESTÉTICAMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublished Note in GAUDEAMUS Journal (ISSN: 2697-2166)Mónica García MorgadoPublished Note in GAUDEAMUS Journal of the Association of Young Researchers on Anglophone Studies. (ISSN: 2697-2166). GAUDEAMUS Vol. 2 (Spring 2022). Title: "Oppression in Gloria Naylors The Women of Brewster Place: A Reading through the Lens of Black Feminism and Intersectionality"(pp. 125-143).Autor: Mónica García Morgado. Link: http://asyras.org/gaudeamus2-note1/ Reflexive Identity Construction in South Asian American Diaspora in Jhumpa Lahiris The NamesakeMUQARRAM KHORAKIWALAKhorakiwala, Muqarram. Reflexive Identity Construction in South Asian American Diaspora in Jhumpa Lahiris The Namesake. ES Review. Spanish Journal of English Studies, no. 42, Nov. 2021, pp. 261-8, doi:10.24197/ersjes.42.2021.261-281. NEW BROWN AMERICA, THE AUDACITY OF EQUALITY, AND TRANSCULTURAL PERSONHOOD IN HASAN MINHAJS HOMECOMING KINGMUQARRAM KHORAKIWALAKhorakiwala, Muqarram. NEW BROWN AMERICA, THE AUDACITY OF EQUALITY, AND TRANSCULTURAL PERSONHOOD IN HASAN MINHAJS HOMECOMING KING. Revista De Estudios Norteamericanos, vol. 25, Dec. 2021, doi:10.12795/REN.2021.i25.13. Publicación de artículo en volumen "Estudios de Literatura Comparada 3"Paula Granda MenéndezVolumen: Estudios de Literatura Comparada 3 Título: Racismo medioambiental en Quedan los huesos de Jesmyn Ward: lo «humano» y lo «natural» en el huracán Katrina. Autora: Paula Granda Menéndez ISBN: 978-84-09-34951-7 LINKS: Al volumen https://www.selgyc.com/index.php/es/?option=com_content&view=article&id=139 Al artículo https://www.selgyc.com/images/docs/estu_lit_3/04_GrandaMenendez.pdf Publicación aceptada en la Revista Española de Lingüística AplicadaTamara Gómez Carrero2020/2021Artículo científico Discourse and sociolinguistic teaching perspectivesEvelyn Carolina Macias SilvaArticulo English for specific purposes:Teaching English for scienceEvelyn Carolina Macias SilvaArticulo Reciprocal learning for listening comprehensionEvelyn Carolina Macias Silvabook of the month house of stoneLina Gharbihttps://popmec.hypotheses.org/4710 book of the monthLina Gharbihttps://popmec.hypotheses.org/3638 Reseña del Libro: Revolving around India (s): alternative images, emerging perspectivesMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación del artículo "América de T.C. Boyle, ¿una novela fronteriza': un estudio comparativo" en el volumen Nuevos horizontes de la literatura comparada (Vol. 2): LITERATURA Y NATURALEZA: VOCES ECOCRÍTICAS EN POESÍA Y PROSA. Editado por Bruno Echauri Galván y Julia Ori. ISBN: 978-84-09-27247-1. Sociedad Española de Literatura General y Comparada, 2021.MÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación del capítulo "EL NEO MARXISMO CON PERSPECTIVA DE GÉNERO: UN ACERCAMIENTO A LA OBRA DE MARÍA LUGONES" en el monográfico "La fisura de la historia: intelectuales, artistas y científicas" de la editorial tomaresMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación en el blog de investigación PopMec Research: Dancing War Machines: An Analysis of Performance in the Musical Film West Side StoryMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación de la entrevista Letting Fear Go: An Interview with Producer Paramita Banerjee en la Revista Canaria de Estudios Ingleses, 2021, forthcoming.MÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación del artículo "Invisible or Inaudible' The Representation of Working-Class Immigrants int he Short Fiction of Junot Díaz" en el número especial "More than Meets the Ear: Sound and Short Fiction" de la revista Short Fiction in Theory and PracticeMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación del artículo "QUEERING AMERICAN SPACE IN PIRI THOMAS DOWN THESE MEAN STREETS: A GLISSANTIAN APPROACH TO KINSHIP" en la revista REN (Revista de Estudios Norteamericanos"MÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZReseña del libro OBRA ESCOGIDA DE ROKEYA SAKHAWAT HOSSAINMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación en la revista REDEN (Revista Española de Estudios Norteamericanos)MÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación de reseña en la revista Nexus: Ex-Centric Souths: (Re) Imagining Southern Centers and Peripheries Urszula Niewiadomska-Flis (ed.)MÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPeer review.Rebeca Martín Mozo2019/2020Editor de número especial "Formal and Methodological Approaches to Applied Linguistics"Eduardo Gomez GarzaranPublicación en co-autoría del capítulo "Noun-noun compounds in a game task: what child data can tell us about teaching practices" en libro Current Perspectives in Language Teaching and Learning in Multicultural Contexts.Eduardo Gomez GarzaranReferencia: Fernández Fuertes, R., Gómez Garzarán, E. & Mañas Navarrete, I. (2020). Noun-noun compounds in a game task: what child data can tell us about teaching practices. In M. Planelles Almeida, A. Foucart, & J. M. Liceras (Eds.), Current Perspectives in Language Teaching and Learning in Multicultural Contexts, pp. 481-505. Thomson Reuters Aranzadi. Publicación del artículo científico en coautoría "Is explicit instruction effective' The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school childrenEduardo Gomez GarzaranPublicación en la revista Culture and Education, editorial Routledge Taylor and Francis Group. Autores: Eduardo Gómez Garzarán y Raquel Fernández Fuertes. Página web: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/11356405.2020.1741872 Artículo: Selecting an Initial Lemma List in Specialised Lexicography:
A case study in the Field of Graphic Engineering
Enviado para publicar en la revista Lexikos MARIA ANGELES ESANDI BAZTANPublicación en blog asociado a grupo de investigación PopMec ResearchMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación en la revista Journal of the Short Story in English/ Les Cahiers de la Nouvelle. Special Issue (Borders, Intersections and identity in the Contemporary Short Story in English): forthcoming. ISSN: 1969-6108.MÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZEl título de la publicación es: Making a Statement with Form: Jamaica Kincaids Modernist Style and the Desire for Self-Definition in At the Bottom of the River. Publicación en revista Miscelánea: A Journal of English and American StudiesMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZDEFYING ABSOLUTES AND ESSENTIALISM IN DEREK WALCOTTS OMEROS: AN EPIC OF TRACES Publicación en coautoría en la revista FOTOCINEMA, no 21 (2020), E-ISSN: 2172-0150, "Políticas europeas de la hostipitalidad en el cine de Ruben Östlund: el caso de The Square (2017)"MÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZPublicación del artículo "The Anti-Essentialist Poetics of Claude McKays Banjo" en la revista ANGLICA An International Journal of English Studies, 21/1, Sep 2020MÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZReseña del libro Kinship Across the Black Atlantic, Writing Diasporic Relations de Gigi Adair en la Revista Journal of Postcolonial WritingMÓNICA FERNÁNDEZ JIMÉNEZDOI: 10.1080/17449855.2020.1786954 Chapter "The Acquisition of Ser and Estar in 2L1 English-Spanish Data"Radoslava Stankova LaykovaStankova Laykova, R. and R. Fernández Fuertes. (2020). The acquisition of ser and estar in 2L1 English/Spanish data. In Levey, D. ed. Language and Communication: Strategies and Analyses in Multilingual and International Contexts. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Press, pp. 25-39. Publicación aceptada en la revista ES Review. Spanish Journal of English StudiesSAMUEL TASCON OLMEDOPublicación pendiente aceptada del artículo "A Post-Apocalyptic Redefinition of Homeless Spaces in Cormac McCarthys The Road" por la revista ES Review. Spanish Journal of English Studies para su próximo número (Issue no.42). Formal and Methodological Approaches to Applied LinguisticsSONJA MUJCINOVICBook: Mujcinovic, S. & Gomez Garzarán E. 2019 (edited vol.) Formal and Methodological Approaches to Applied Linguistics (Languages Special Issue), Languages, 4, 94 https://www.mdpi.com/journal/languages/special_issues/AESLA_2019 The analysis of subjects in the oral and written production of L2 English learners: transfer and language typologySONJA MUJCINOVICArticle: Mujcinovic. S., (2015) The analysis of subjects in the oral and written production of L2 English learners: transfer and language typology. In Pedro A. Fuertes-Olivera et al. (Eds.), Current Work in Corpus Linguistics: Working with Traditionally-conceived Corpora and Beyond. Procedia Social and Behavioral Sciences. The acquisition of grammatical gender in EN/SP bilingual childrenSONJA MUJCINOVICArticle: Fernández Fuertes, R., E. Álvarez de la Fuente and S. Mujcinovic. 2016. The Acquisition of grammatical gender in L1 bilingual Spanish. In Alba de la Fuente, A., E. Valenzuela and C. Martínez-Sanz (eds.) Language Acquisition Beyond Parameters (pp. 237-279). John Benjamins. Adaptation to syntactic structures in native and second-language sentence comprehensionSONJA MUJCINOVICArticle: Kaan E., C. Futch, R. Fernández Fuertes, S. Mujcinovic & E. Álvarez de la Fuente, (2018) Adaptation to syntactic structures in native and second-language sentence comprehension, Applied Psycholinguistics, 40(1), 3-27. Guest editor for the Special Issue Formal and Methodological Approaches to Applied LinguisticsSONJA MUJCINOVICdisponible en: https://www.mdpi.com/journal/languages/special_issues/AESLA_2019 Fernández Fuertes, R., Gómez Carrero, T. & Martínez, A. (2019) Where the eye takes you: the processing of gender in codeswitching. Revista Electrónica de Lingüística Aplicada, 18(1), 1-17.Tamara Gómez Carrero2018/2019Article accepted for publication in European Journal of Humour Research (journal indexed in ERIH Plus, Scopus, etc.)MARTA BUJAN NAVARROThe function of face gestures and head movements in spontaneous humorous communication 2017/2018Review of International American Studies, "America Unbound: Encyclopedic Literature and Hemispheric Studies by Antonio Barrenechea (A Book Review)"JULIANA NALERIOBook Review Upcoming:Review of International American Studies, "America Unbound: Encyclopedic Literature and Hemispheric Studies by Antonio Barrenechea (A Book Review)." Title of contribution: Contesting terror through poetry: Agha Shahid Alis The Country Without a Post Office Contribution to a collection of essays.Rosalia Martinez de MiguelTitle of Publication: Revolving around India(s): Alternative Images, Emerging Perspectives Collection of Essays published by Cambridge Scholars Publishing Title of contribution: Contesting terror through poetry: Agha Shahid Alis The Country Without a Post Office Reseña 'Algunas consideraciones para el desarrollo de un proceso de enseñanza/aprendizaje del español como L2 en grupos multiculutrales y multilingües'. BOLETÍN ASELE, nº 52, pp. 78-79, 2015SILVIA SANCHEZ CALDERONWhich came first: the chicken or the egg' Ditransitive and Passive constructions in the English production of Simultaneous Bilingual English Children. ATLANTIS-A JOURNAL OF THE SPANISH ASSOCIATION FOR ANGLO-AMERICAN STUDIES (aceptado para publicación 2018)SILVIA SANCHEZ CALDERONIs There any Difference Between She Gave a Book to Her Daughter and She Gave Her Daughter a Book' English-Spanish Bilingual Children's Acquisition of Ditransitive Constructions. PROCEDIA-SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES (ELSEVIER). 198, pp. 409 - 416.SILVIA SANCHEZ CALDERONTowards a Hierarchy of Resultative Constructions: Theoretical and Empirical Issues. The Grove. Working Papers on English Studies. 22, pp. 163 - 204.SILVIA SANCHEZ CALDERONLos efectos de las estrategias de retroalimentación oral en la adquisición de segundas lenguas. COLINDANCIAS-REVISTA DE LA RED DE HISPANISTAS DE EUROPA CENTRAL. 5, pp. 283 - 311.SILVIA SANCHEZ CALDERON2015/2016"Possible Wor(l)ds: The Social and Literary Significance of Spanish to English Code-Switch Tags in Junot Díaz." Camino Real: Estudios de las HispanidaJULIANA NALERIOPublicación original. Liderazgo transformacional: una experiencia colaborativa de formación-acción en equipos de trabajoNURIA BALLESTEROS SORIATrabajo publicado por el Vicerrectorado de Ordenación Académica e Innovación Docente de la UVa. ISBN: 978-84-608-7351-8. Publicación artículo en revista Xjenza (Universidad de Malta), bajo el título "Dativizable or Non-dativizable: That`s the question'`SILVIA SANCHEZ CALDERONPublicación de reseña en revista ASELE Nº 53 (páginas 76-77)SILVIA SANCHEZ CALDERON"Towards a Hierarchy of Resultative Constructions". The Grove. Working Papeprs on English Studies 22 (2015):163-204. DOI: 10.17561/grove.v0i22.2704SILVIA SANCHEZ CALDERON2014/2015PUBLICACIÓN EN REVISTA "PROBLEMS ON EDUCATION IN THE 21ST CENTURY"RUTH MARIA MARTIN MOROTÍTULO: "FROM ELEMENTQARY SCHOOL TO UNIVERSITY EDUCATIONAL PROGRAMMES: A COMPREHENSIVE STUDY OF THE ADULT EDUCATION IN SPAIN Is there any difference between `She gave a book to her daughter¿ and `she gave her daughter a book¿' English-Spanish bilingual children¿s acquisitionSILVIA SANCHEZ CALDERONBoletín de ASELESILVIA SANCHEZ CALDERONhttp://www.aselered.org/boletines Research in Corpus LinguisticsSILVIA SANCHEZ CALDERON- journal website: http://www.academypublisher.com/ricl/ - past issue: http://ojs.academypublisher.com/index.php/ricl/issue/archive "Los efectos de las estrategias de retroalimentación oral en la adquisición de segundas lenguas". Vol. 5, 282-311. Revista ColindanciasSILVIA SANCHEZ CALDERONES. Revista de Filología Inglesa.SILVIA SANCHEZ CALDERONUVa. http://www.estudiosingleses.com/es/es-revista-filologia-inglesa/ent/6/ Reseña:GONZÁLEZ, Á. Y MELÓN, P. ¿El SCOBA en el aula de catalán y español como lengua extranjera¿ Colindancias (2013) 4:405-412SILVIA SANCHEZ CALDERONacademic journal The Grove. Working Papers on English StudiesSILVIA SANCHEZ CALDERONhttp://revistaselectronicas.ujaen.es/index.php/grove Journal of English StudiesSILVIA SANCHEZ CALDERONhttps://publicaciones.unirioja.es/ojs/index.php/jes/about/submissions#authorGuidelines AFIALSILVIA SANCHEZ CALDERONhttp://babelafial.webs.uvigo.es 2013/2014ASELE publica un boletín dos veces al año. Tiene además una sección denominada "revista de revistas" donde se publican resúmenes de trabajos de ELESILVIA SANCHEZ CALDERONhttp://www.aselered.org/boletines Revista sintagmaSILVIA SANCHEZ CALDERONhttp://www.sintagma.udl.cat/es/criterios_publicacion ASELE publica un boletín dos veces al año. Tiene además una sección denominada "revista de revistas" donde se publican resúmenes de trabajos de ELESONJA MUJCINOVIChttp://www.aselered.org/boletines |